Treści poniżej wypunktowane zwane dalej Regulaminem dotyczą zasad świadczenia usług w zakresie dokonywania transakcji w obszarze domeny internetowej pod adresem www.monmiracle.pl. Regulamin opisuje wszelkie zasady i warunki dokonywania zakupów w sklepie internetowym MON MIRACLE prowadzonym przez MON MIRACLE pod adresem Żerniki 12, 62-023 Gądki i numerze NIP 558-151-54-34 zwanym dalej Sprzedawcą.
Kontakt ze Sklepem internetowym www.monmiracle.pl można uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu + 48 608 396 916 lub drogą mailową od adresem monmiraclepl@gmail.com, sklep@monmiracle.pl, a także korzystając z formularza kontaktowego w zakładce „Współpraca”.
W ramach rozpoczęcia korzystania ze sklepu MON MIRACLE Klienci są zobowiązani do zapoznania się i akceptacji Regulaminu.
Regulamin jest dostępny w witrynie internetowej www.monmiracle.pl w sposób umożliwiający jego pobranie, odtwarzanie oraz utrwalanie jego treści poprzez zapisanie na innym nośniku w każdej chwili.
Regulamin sklepu monmiracle.pl jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o ochronie danych osobowych.
Sklep internetowy MON MIRACLE oraz jego poszczególne elementy podlegają ochronie prawnej.
2.1. Sklep internetowy www.monmiracle.pl – oznacza prowadzony w języku polskim serwis internetowy utrzymywany przez Sprzedawcę w domenie www.monmiracle.pl , który umożliwia świadczenie Usług poprzez dokonywanie zakupu Produktów za pośrednictwem Internetu.
2.2. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca składania Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego.
2.3. Usługa – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną polegającą na sprzedaży produktów.
2.4. Produkt(y) – dostępne w sklepie internetowym artykuły.
2.5. Czas realizacji zamówienia – czas, w którym Sklep internetowy MON MIRACLE skompletuje zamówienie oraz przekaże do doręczenia wybraną przez Klienta formą dostawy.
2.6. Login (nazwa Klienta) – ciąg znaków będący indywidualnym oznaczeniem Klienta umożliwiający jego identyfikację w Sklepie internetowym MON MIRACLE, określany przez Klienta podczas Rejestracji.
2.7. Hasło – unikalny ciąg znaków używany do logowania się w Sklepie MON MIRACLE, wybierany przez Klienta podczas Rejestracji z możliwością jego późniejszej zmiany w ustawieniach Konta.
2.8.Moje Konto – udostępnione bezpłatnie Klientowi przez Sprzedawcę prawo dostępu do zasobów Sklepu internetowego MON MIRACLE, w którym gromadzone są przekazane dobrowolnie przez Klienta dane oraz informacje o jego działaniach w sklepie internetowym MON MIRACLE.
2.9. Rejestracja – proces zakładania Konta w Sklepie internetowym MON MIRACLE oraz akceptacja jego Regulaminu.
2.10. Artykuł (y) – produkty dostępne w Sklepie Internetowym.
2.11. Regulamin – niniejszy regulamin.
3.1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu Internetowego MON MIRACLE jest dokonanie rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego zamieszczonego w Sklepie internetowym MON MIRACLE (określane jako dokonywanie zakupów poprzez rejestrację) lub rozpoczęcie procesu składania zamówienia przez podanie danych osobowych i adresowych (dokonywanie zakupów bez rejestracji).
3.2. Akceptacja Regulaminu przez Klienta jest równoznaczna ze złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez Sprzedawcę przekazanych w formularzu rejestracyjnym dla celów należytego wykonania umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, wyrażeniu zgody na otrzymywanie wiadomości systemowych, wiadomości od Sprzedawcy oraz informacji o utrudnieniach, zmianach czy przerwach technicznych w działaniu Sklepu internetowego MON MIRACLE.
3.3. Sprzedawca jest uprawniony do zawieszenia lub zaprzestania świadczenia Usług bez uprzedniego zawiadamiania Klientów, z zastrzeżeniem zachowania praw Nabywców, którzy wnieśli opłatę na poczet świadczenia Usług.
3.4. Prawidłowe korzystanie przez Klientów z Usług oferowanych przez Sprzedawcę w ramach Sklepu internetowego MON MIRACLE wymaga posiadania komputera z dostępem do sieci Internet oraz zainstalowanym oprogramowaniem i aktualną wersją przeglądarki internetowej, a także konta poczty elektronicznej. Korzystanie z niektórych elementów Sklepu internetowego MON MIRACLE może być uzależnione od instalacji oprogramowania, np. typu Java, Java Script itp.
3.5. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika sieci Internet, w tym osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, jak np. wirusy, „robaki” (Worms) czy „konie trojańskie” oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności zaopatrzył swój komputer, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje, niezwłocznie po pojawieniu się ich na rynku.
Użytkownik przyjmuje niniejszym do wiadomości, że mimo stosowania przez Sprzedawcę rozmaitych, nowoczesnych technologii „obronnych” nie istnieje perfekcyjne zabezpieczenie chroniące przed opisanymi wyżej niepożądanymi działaniami.
3.6. Sklep internetowy MON MIRACLE informuje, że nie odpowiada za różnice w wyglądzie lub kolorach zamówionych produktów z otrzymanymi, które wynikają z powodów technicznych lub związanych z różnym odwzorowaniem kolorów artykułów na różnych komputerach, jak i wynikających ze specyfiki artykułu np. struktura Minky.
3.7. Sklep internetowy MON MIRACLE zastrzega sobie możliwość czasowej niedostępności artykułów w żądanej przez Klienta kolorystyce, rozmiarze, ilości.
4.1. Klient może składać zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.monmiracle.pl. Klient po zarejestrowaniu (przycisk „Logowanie”) i zalogowaniu się na www.monmiracle.pl, dostaje stosowne potwierdzenie założenia konta na podany podczas rejestracji adres e-mail. Istnieje również możliwość dokonania zakupów w sklepie internetowym MON MIRACLE bez konieczności rejestracji.
4.2. Klient składając zamówienie, wskazuje na artykuł, którym jest zainteresowany, przez kliknięcie znajdującego się znaczka „Koszyk”, a następnie wskazanie w Koszyku sposobu wysyłki/odbioru i płatności oraz potwierdzenia zamówienia.
4.3. Klient po zapoznaniu się z Regulaminem sklepu i zaakceptowaniu jego warunków składa zamówienie przez wybór polecenia „ZAMAWIAM”.
4.4. Po złożeniu zamówienia Klient winien otrzymać wiadomość e-mail potwierdzającą, że zamówienie zostało złożone. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość m.in. telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
4.5. Sklep internetowy MON MIRACLE rozpoczyna realizację zamówienia:
4.5.1. w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem regulowania płatności przelewem bankowym, natychmiast po zaksięgowaniu dokonanej przez Użytkownika wpłaty na rachunek bankowy Sklepu internetowego MON MIRACLE wskazany przy zamówieniu. Klient zobowiązany jest do podania w tytule przelewu numeru zamówienia, znajdującego się w przesłanej drogą mailową wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia. W przeciwnym przypadku może nastąpić wydłużenie czasu realizacji zamówienia.
4.5.2. Sklep internetowy MON MIRACLE zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia. Zamówienie będzie uważane za złożone tylko w sytuacji, gdy w zamówieniu zostaną umieszczone dane pozwalające na prawidłową identyfikację Klienta.
4.5.3. W przypadku niedostępności części Artykułów objętych zamówieniem lub braku możliwości realizacji w terminie 14 dni kalendarzowych, Klient jest informowany przez obsługę Sklepu internetowego MON MIRACLE o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji.
4.5.4. Do sprzedaży promocyjnej przeznaczana jest ograniczona liczba artykułów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te artykuły, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży. W przypadku wyczerpania się artykułów ze sprzedaży promocyjnej, Sklep internetowy MON MIRACLE poinformuje o tym fakcie Klienta. W takim wypadku Sklep internetowy MON MIRACLE zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy.
Dostawa artykułów odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia, zgodnie z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia przez Klienta zamówienia. Aktualne dane zawierające informacje o kosztach dostawy dostępne są na stronie https://www.monmiracle.pl/czas-koszty-dostawy/
Dostawa artykułu na terenie Polski, który znajduje się na stronie Sklepu internetowego MON MIRACLE powinna nastąpić w przeciągu 2 dni roboczych od daty nadania przesyłki kurierem DHL, kurierem InPost lub za pomocą paczkomatu InPost przez Sklep internetowy MON MIRACLE. Jednocześnie informujemy, że firma MON MIRACLE nie odpowiada za terminowość i działanie firm zewnętrznych zajmujących się dostawą towarów.
Dostawa zamówień indywidualnych będzie realizowana w indywidualnie ustalanych terminach, o czym Klienta będzie poinformowany drogą mailową.
Koszty dostawy znajdziecie Państwo w zakładce https://www.monmiracle.pl/czas-koszty-dostawy/
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
– należność za zamówienie zostanie przekazana na rachunek bankowy sklepu www.monmiracle.pl prowadzony przez Bank BNP Paribas Spółka Akcyjna podany w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia
Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem Przelewy24 oraz postępowanie reklamacyjne dostępne są na stronie https://www.przelewy24.pl
7.1. Reklamacje
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta na zasadach określonych w ustawie kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
Gdy zakupiony przez Klienta artykuł jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz w razie potrzeby dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy na adres: MON MIRACLE, Żerniki 12 , 62-023 Gądki
Zaleca się złożenie reklamacji pisemnie pobierając i wypełniając formularz reklamacji PDF znajdujący się na stronie https://www.monmiracle.pl/reklamacje-i-zwroty/
W celu przyspieszenia i ułatwienia procesu rozpatrzenia reklamacji zaleca się przesłanie wraz z paragonem i reklamacją wszelkich dodatkowych informacji takich jak takich jak numer zamówienia, data sprzedaży etc.
Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny wskazany przez Klienta sposób.
7.2. Zwroty
Prawo odstąpienia od umowy
Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres:
MON MIRACLE, Żerniki 12, 62-023 Gądki
Bądź też mailowo na adres monmiraclepl@gmail.com lub sklepmonmiracle@gmail.com
Aby wysłać oświadczenie należy pobrać stosowny zwrotu/wymiany PDF znajdujący się na stronie https://www.monmiracle.pl/reklamacje-i-zwroty/
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
Jeśli Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta:
albo
Odmawiając, sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od tego, w tej sytuacji klient może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem np. odmowa przedsiębiorcy dotyczyła wymiany produktu, to można następnie żądać naprawy. Istnieje również możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy – oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca powinien zwrócić konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
Niniejsza polityka prywatności dotyczy sklepu internetowego prowadzonego przez firmę MON MIRACLE (www.monmiracle.pl). Firma MON MIRACLE szanuje dane osobowe swoich użytkowników, którzy bezpłatnie zarejestrowali się w sklepie internetowym. Polityka prywatności, która znajduje się poniżej, wyjaśnia w jaki sposób są gromadzone, chronione i przechowywane dane zarejestrowanych osób (użytkowników). Korzystając ze sklepu internetowego naszej firmy wyrażacie jednocześnie Państwo akceptację niniejszej polityki prywatności oraz zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych zgodnie z przepisami prawa oraz przedstawionymi poniżej warunkami.
Drogi użytkowniku, dane osobowe, które nam powierzasz, w szczególności imię, nazwisko, Twój adres, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, przetwarzane są:
8.1. w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną i realizacji składanych przez Ciebie zamówień;
8.2. w celu realizacji składanych przez Ciebie zamówień na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego monmiracle.pl;
8.3. w celu rozpatrywania składanych przez Ciebie reklamacji oraz zwrotu świadczeń w przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu towaru);
8.4. jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie od nas informacji marketingowych, w tym przesyłanie Ci przez nas drogą elektroniczną informacji handlowych, Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas również w celu przekazywania Ci informacji o naszym sklepie, ofercie i promocjach, a także informacji dotyczących produktów i usług podmiotów współpracujących z nami (za naszą wiedzą i wyraźnym przyzwoleniem).
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych może uniemożliwić nam świadczenie Tobie usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Ciebie zakupów w Sklepie Internetowym monmiracle.pl
Powierzając nam swoje dane osobowe masz prawo wglądu do nich, prawo żądania ich aktualizacji oraz prawo żądania ich usunięcia. Możesz również zwrócić się do nas z żądaniem usunięcia całego konta użytkownika poprzez wysłanie stosownej prośby na adres e-mail: monmiraclepl@gmail.com z adresu poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanego w Sklepie Internetowym monmiracle.pl.
Cookies oraz adres IP
Ze względów technicznych, znacznie poprawiających sprawność korzystania z naszego sklepu, korzystamy z plików cookies zapisywanych na komputerze użytkowników oraz zbieramy informacje o adresie IP. Nie udostępnienie ich, bądź skasowanie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu z naszego serwisu, za co monmiracle.pl nie odpowiada.
Do obsługi reklam displayowych na witrynie używany jest kod śledzenia Google Analytics, a informację uzyskiwanie za jego pomocą są wykorzystywane do:
• remarketingu, raportów wyświetleń w sieci reklamowej Google, integracji narzędzia DoubleClick Campaign Manager lub raportów zainteresowań i danych demograficznych Google Analytics
Użytkownik witryny ma w każdej chwili prawo do skasowania zgromadzonych informacji w ustawieniach konta Google. W przypadku chęci zablokowania gromadzenia danych zaleca się zainstalowanie dodatku do przeglądarki blokującego Google Analytics z tego linku.
Zmiany w polityce prywatności
MON MIRACLE zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności za wyjątkiem punktu traktującego o ochronie danych osobowych, który nie będzie podlegał żadnym zmianom.
9.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie.
9.2. Klient zostanie powiadomiony o zmianach Regulaminu, w tym poprzez umieszczenie stosownego komunikatu na stronie Sklepu internetowego MON MIRACLE.
9.3. Zmiana staje się skuteczna z dniem wskazanym przez Sprzedawcę, który to dzień nie może być wyznaczony wcześniej niż z upływem 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od momentu umieszczenia na stronie Sklepu internetowego MON MIRACLE zmienionego Regulaminu. Transakcje rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.
9.4. Klient może odmówić akceptacji zmian Regulaminu przesyłając Sprzedawcy drogą mailową na adres monmiraclepl@gmail.com oświadczenie o odmowie akceptacji zmian w terminie 14 dni kalendarzowych od daty powiadomienia Klienta przez Sprzedawcę o zmianie Regulaminu. Niedostarczenie odmowy akceptacji zmian w powyższym terminie jest uznawane za akceptację zmian przez Klienta.
9.5. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
9.5.1. posiada możliwość zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
9.5.2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
9.5.3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email: porady@dlakonsumentow.pl;
9.5.4. może złożyć swoją skargę za pośrednictwem internetowej platformy unijnej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia go na stronie www Sklepu internetowego MON MIRACLE.